Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

:D

Publicerad 2012-04-02 21:12:48 i Allmänt,

Om jag får säga det själv så tycker jag att jag vart sjukt duktig jag vart idag, och även Ebba! :D
Innan Ebba kom så mockade jag åt Skorpans bur, satte för en bräda vid Mejjas dörr till buren som jag sågade ut själv och mockade även hennes bur.
När Ebba kom åkte snickarbraxorna på och ut och göra kaninhinder. Vart riktigt nice! Mejja kommer bara ÄLSA de, får jag hoppas, annars... ;)
Åkte med familjen Åkesson till Rocklunda på cykelträning, fast jag Ebba och Sofia gick promenad istället för cyklingen, cykla i skogen är liksom inte min grej... ^.^
Typ 5 kilometer. Det är bra!

Kom hem, åt en räkrulle, ska kolla på film nu.

Och föresten på Onsdag ska jag hålla ett Zumba pass för fritids eleverna på fritids i Ransta.

Och på fredag ska jag vara med Tova! :D <3

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela