Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

Fundersam fanns det något syfte med det du skrev eller?

Publicerad 2012-04-05 13:30:24 i Allmänt,

Haft väldigt mycket att göra. Målat om och hoppat med kaninerna, mockat, vart med vänner mm, så jag har inte hunnit blogga. Men nu kom jag till skott. Har inte så mycket för mig nu. Ska till kyrkan klockan: 18.00. Där de klär av altaret. Mamma och pappa ska bort så Camilla och Erik ska sova här. MysMys.
De dagar jag inte bloggat har jag hittat på:
  • Vart med Camilla
  • Dansat Zumba på fritids
  • Vart på Ku
  • Hoppat med Kaninerna + mockat
  • Målat
  • Städat rummet
  • Spelat munspel
  • Kollat på film, type inge mer....Jo massa mer.... Men de är typ det vardagliga.
Snart är det dags att leta påskägg hemma hos farmor och farfar :DDDD
Nu ska jag spela muspel! -Chawww-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela