Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

Loppilopplopp

Publicerad 2012-04-08 22:33:15 i Allmänt,

Hej hopp! Känner mig stolt! var nyss ute och joggade, så långt har jag aldrig joggat förr ;) Tänkte skriva lite om hur påsken vart, och här får ni svaret med detsamma! TOPPEN! Jag fick 2 påskägg, 200:- God mat och blåmärken... Vi sköt lerduvor. dock så sköt jag en gång och träffade inte, men sköt med hagelgeväret. Faktiskt ganska stolt! Och så sköt vi luftgevär, det gick däremot bättre. 22+6 poäng :]
Lika vacker som vanligt, men nu äre påsk och då får man äta godis, men sen är det STOPP!
Påskägg från farmor och farfar :)
Min steckiga broder.. ;)haha,
Idag har jag vart med moster Annie till stallet och red på Dompan. Det var länge sen jag vågade mig upp på hästryggen efter olyckan, men nu så kan inget stoppa mig! Eller jo.. något kan nog stoppa mig, men så ska man inte tänka! FyFy! Bilden är dock inte den vackraste men är något att bjuda på..
Ser typ ganska tjock ut.. Type.
Godnatt folket! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela