Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

Thja!

Publicerad 2012-04-15 21:05:21 i Allmänt,

TjaTja!
Idag så vaknade jag av att mamma kom och sa: Linnéa vi ska vara hos Annie om en halvtimme! Så det var bara upp och ut i garaget å klä på sig ridkläderna. Åt frukost med moster i stallet mysigtmysigt! Efter frukosten skulle hästarna ut, täcken på och sen ruschen ut till hagen :D Sen var det bara att borsta Dompan och sadla och fixa. Upp i sadeln och där började dödspasset! Kommer ha sådan träningsvärk i morgon. Men det är så himla kul! Och det är så kul att rida för henne, det känns så bra! Efter ett bra pass så var det in och mocka och sen åkte vi till Rusta och köpte träolja till altanen. Nästa stopp efter det var Labacken 275, skönt att vara hemma! Typ så kände jag, haha. Äter lunch och sen ut och jobba. Släppte först ut kaninerna i "burarna". ´Hjälpte pappa med att olja altanen. Sen kom det jag har längtat till hela vintern, jag har åkt min gräsklippare! Fast lugn, tänk inte Shit hon klipte gräset den 15 april! Nej jag åkte med en sak som gör hål i gräsmattan så att det nya gräset blir fint, typ så. Körde fast i geggan 1 gång, löste det själv STOLT tjej! haha.
Jag och pappa kollade på bilar och på epor och sen så ställde jag mig på träningscykeln i 20 minuter. Efter det vart det ett bad, sen rullade jag ut i garaget till mina bebisar och matade de.
Och nu sitter jag och skriver en "uppgift" till spanska läraren och berättar om mig själv.
Så har min dag sätt ut, hopaps eran vart lika bra som min! PusselePussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela