Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

Hola Eparaggaren här!

Publicerad 2012-12-29 15:59:40 i Allmänt,

Hej på er!
Gårdagen var mysig! Åkte med Camilla, Jenny och Glenn och kollade mellandagsrean :)
Hittade en Adidaströja, byxor, linne, shorts och en liten skyllt till toan.

Vi åt på Ikea, mummmmms! Köttbullar och potatismos.
 
Jag och Camilla har skapat en ny fotoblogg, där vi lägger upp fina bilder med olika klädstilar typ. Kolla in den, dock så har vi inte gjort några inlägg än, haha :) http://modellernaeriksson.devote.se/
 
Vi var även på filmkväll igår. 3 filmer kollade vi på. Mys! Sen drog vi hem till mig och la oss och sov.
Gick upp vid 8 och fixade lite. Åkte till nya huset, snickrade ihop lite och så. Camilla och jag tog oss i kragen och gick ut och raggade lite, i lilla Tillberga, haha. Gick inte så lyckat, inte en ända kotte ute typ. Handlade grillkol och sånt till mamma och familjen.
Kjell, Camillas pappa kom och hämtade oss, åkte vidare till Varmsätra och hämtade hem Camillas Epa. Vi bogserade den, och vi såg inte ett piss. haha.
 
Nu ska jag hitta på nå med tönten. PussPuss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela