Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

--------------------------------------------------------------------------------------------

Publicerad 2012-02-27 16:18:35 i Allmänt,

Tja bloggen!
Har så himla tråkigt så försöker hitta på något roligt att skriva om men kommer inte på ett skit!
Men ivarjefall så började sportlovet idag. Och det är nog det tråkigaste som hänt mig. Har bara setat framför tv:n hela dagen.
Om ni ville veta så har jag värdens bästa pappa! I fredags när han var ledig, vet ni vad han stod och gjorde hela dagen!? Han byggde en KANINBUR till mig! En ute bur som är sjukt stor och jätte fin! Så Mejram bor i ena delen av den just nu, hon flyttade ut till den i går. Men den står i garaget för hon får inte vara "uteute" liksom. Bild kommer senare. Så nu är Kiwi och Skorpan inne på mitt rum istället för vardagsrummet. Det blir så jäkla spånit att ha de inne så längtar tills de ska ut i sommar, längtar till sommaren i huvudtaget!
Ska iväg till storstan Ransta och fika hos några kompisar till mamma och pappa. Ska bli super mysigt att komma iväg lite!
Puss och hej leverpasteyyyý

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela