Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

Du och jag?

Publicerad 2012-02-20 19:04:56 i Allmänt,

Sitter i soffan och kollar på olika kläder jag vill ha. Bilder kommer nedan sen.
Hade Historia prov idag, gick inte bra....
Känner att jag borde börja plugga mer, vill bli en riktig elev som lärarna gillar och att man har höga och bra betyg. Och även komma långt med kaninerna i det de ska hålla på med. Och där tog det inte slut, även komma i form och ner i vikt, och zumban vill jag bli ännu bättre än vad jag är i. Det handlar om att prioretera... (Y)
Byxorna
Jackan
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela