Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

Pusspuss

Publicerad 2012-02-23 15:34:11 i Allmänt,

Hej Bloggen!
Har inte vart här på ett tag och skrivit.
Men igår var jag hos ortopeden och fick mina innlägg till skorna, trodde det skulle göra ondare än vad det gjorde att gå på de. Så var alltså inte i skolan, utan åkte till mormors butik och var med henne några timmar. Efter det så skulle Adrian åka och träffa sina hockeykamrater eftersom han inte spelar så mycket nu förtiden (problem med knäna), och undertiden han var där så gick jag och mamma på stan och jag köpte spöketlaban schampoo och balsam för 20:- ^^ Åkte aven till Camilla på kvällen, gullungen är sjuk -.- Vi åt och spelade gitarr, jag klarade av att spela jag med, duktiga jag!
Nu har jag kommit hem från skolan, pluggar på idrottsprovet imorgon. Men städa på rummet som jag borde orkar jag inte x]
Sitter och spelar på mitt munspel, men det låter förjävligt! haha, men vill lära mig :)
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela