Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

Pluggelipluggplugg.....

Publicerad 2012-02-19 13:26:41 i Allmänt,

Precis ut och gått med Elvis i sele.
Sitter och drömmer om en sommar med massa djur och 2 hästar att sköta! En Shettis och en lite större häst som jag kan rida på. Men inte för stor. Hoppa jätte mycket med Mejram och ställa ut Kiwi. Vet inte riktigt om det går att ställa ut han men men... Och skorpan ska jag mysa med sjukt mycket. Katterana gör man det vanliga med typ.
Borde plugga... har Historia prov imorgon som jag hade glömt, skapligt mycket att plugga på. Och även så ska jag fixa power pointen som jag och Viktor gjort, fixa om lite grejor...
Och där tog det inte slut, har även något om Jesus som ska fixas.
Färgade håret igår, gick inte så bra :// haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela