Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

Zumba Time!

Publicerad 2012-02-09 16:39:46 i Allmänt,

Sitter och försöker muntra upp mig med lite härlig musik, men det gör mig bara på ännu mer depp humör.
Pluggar som en galning och pratar med folk på Skype :)
Just nu med mormor.
Skriver om potatis som jag ska redovisa om på hemkunskapen, och jag ska laga potatis med lax :)
Önska mig Lycka till!
Ikväll är det Zumba, ska bli skönt att röra på sig lite.
Hoppas ni har det bättre än mig, livet blir bara sämre och sämre. Och inget kan läka de här såren...

Kommentarer

Postat av: Tova :)

Publicerad 2012-02-09 17:20:46

Prata med mig gumman <3

Postat av: Ebbas Fotoblogg

Publicerad 2012-02-10 09:08:36

Finns vännen <3

Postat av: Skruttiss

Publicerad 2012-02-11 10:02:39

Tova: Love you!<3



Ebba: Love you too!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela