Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

Ju mera dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma♥

Publicerad 2012-01-25 08:48:01 i Allmänt,

Då är man hemma och är sjuk :(
När man liksom inte vill vara sjuk så då blir man det! Äh, trökigt!
Dunkar Äckligt med Ansiktet :D Sjukt bra, haha!
Ska ta tag  en skoluppgift om vtaminer som jag ocg Camilla ska redovisa om på hemkunskapen :D haha, första ången jag är pepp på att redovisa, haha!
Fått två nya Kaniner! Hur kul som helst! :D :D :D
Översta heter KIWI ♥
Och den understa heter MEJRAM ♥
HA re gått!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-01-25 13:28:28

Men hallå! hur söt var inte den vita yrtuffsen då?

Postat av: Skruttiss

Publicerad 2012-01-25 13:39:33

Han är hur söt som helst! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela