Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

Se inte åt mitt håll, om du en dag tänker titta bort.

Publicerad 2012-01-30 20:24:27 i Allmänt,

Kom hem...Ingen bil hemma...Känner på dörren den är låst...Tar upp min nyckel ur väskan, stoppar in den i nyckelhålet, vrider om...Nyckeln går av...SUCK...Vad gör jag nu?!...Inga vantar eller mössa...Ringer mamma...Ingen som svarar...Ringer pappa...Ingen som svarar...Ringer mamma igen...Ingen som svarar...Ringer mormor...HON SVARAR... Jag säger att jag inte kommer in och att nyckeln gått av...Hon bah, men är ingen dörr öppen då?...Nej...Men jag ringer morfar och kollar om han kan komma och hämta dig...Jag bah, okej...Hon ringer efter ett tag att morfar kommer snart, men du kan börja gå så håller du dig varm...Jag lägger på och tar väskan för att börja gå...Då ser jag att mamma laggt ut en nyckel...Snabbt att låsa upp dörren för att det är så kallt...Ringa mormor och meddela att morfar inte behöver komma... hahahhhahaha!
Så trevligt var det att komma hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela