Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

This is me.

Publicerad 2012-01-07 19:06:14 i Allmänt,

Som jag skrivit i presentationen tidigare så heter jag Linnéa Eriksson & är 14 år :)
Intresserad av djur och tycker det är ganska kul att fota :)
Går på högstadiet på västerfärnebo skola, en jätte mysig skola. Ute på landet som är så trevligt! Och går i klass 8B.
Zumbar med mamma gör jag med :) Hon har nyligen bivit insströktor, så det är kul :]]
Hoppas att jag blir duktigare att uppdatera nu..
En bild på mig, även fast man inte ser så bra hur jag ser ut men, haha..
Skriver nå mer om mig senare. Har ni nå frågor så är det bara att ställa de!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-01-07 20:39:21

Hej sötis! Kolla min blogg oxå!:)

Postat av: Ebba

Publicerad 2012-01-07 22:18:07

Jättefint blev det ju! Hur har du gjort? :o Med design och så alltså :p

Är det din mamma som håller i zumban? :o Tänkte testa det faktiskt, är det kul? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela