Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

Will you always stand by my side?

Publicerad 2012-01-19 17:03:00 i Allmänt,

Spanskaglosförhör imorgon, kan ALLA glosorna!  :DD
Sitter och dunkar en massa skön musik, och pratar med mysiga människor på Facan! :D
Håller på att sjuknar :/ Vill inte! Men men...
Mycket som händer nu, och mår inte värst bra över det!
Tänker inte säga vad...
Vet inte riktigt vad jag ska blogga om, vill komma på något riktigt roligt! Som vad? Det är det svåraste att komma på! :/
How do I now that you are a true friend? Will you always stand by my side? Will you always understand? I'm not sure, I have started thinking about it, and I hate the idea! I hope you will always be there! Love You!

Kommentarer

Postat av: camilla<3

Publicerad 2012-01-25 11:29:27

Jag antar att det är mig du menar. Om det nu är det så , tro inte att lämnar dig. Finns alltid för dig. Men vi kan inte vara 24/7.



Jag älskar dig!

Postat av: Skruttiss

Publicerad 2012-01-25 13:41:33

Ah, och jag tror dig! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela