Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

--------------------------------------------------------------------------------------------

Publicerad 2012-01-08 22:43:49 i Allmänt,


Har vart hemma hos Ebba idag, gissa vad vi har gjort? Kollat på Glee. Det känns som jag har blivit värsta Glee fantasten nu, kollar på as mycket bilder på de, men jag kan inte blir värre än henne ;] Haha!
Och vi hade julklappsbyte, eller snarare jag hade julklappsbyte med henne men jag fick inget tillbaka, men får de lite senare, kanske i sommar ;) Och hade det i min tygkasse, tror ni inte att jag glömde den hemma hos henne med MOBILLADDAREN i, mobilen har 3% batteri. Kommer inte klara mig! :'( eller?
Ska försöka sova nu!

Kommentarer

Postat av: Ebba

Publicerad 2012-01-09 12:10:14

Älskar första bilden<333



Haha, du fick ju julklappar :(<3

Postat av: Olivia

Publicerad 2012-01-14 01:48:56

ERIC SAADE!!!! <333333333333333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela