Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

My Own Little Heaven

Publicerad 2012-07-30 09:54:00 i Allmänt,

hej. 
 
Kom hem för ett tag sen från Camilla. Så himla mysigt att träffa henne igen! Nu när hon är hemma från semestern.  
 
Om någon dag är det dags för flyghavreplockning igen, tjoho! Eller inte... Men pengarna blir ju fina! 
 
Mina moppedelar kanske kommer idag! När moppen är klar, då jäklar ska jag ut och kööraaaaa! Seupp ;) 
 
Kanske ska ut och sola lite, nu när solen står högt på himlen! Och kanske läsa lite moppe, eller inte kanske jag måste göra det! snart ska mitt förarbevis vara klart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
 
 
Men ah, de är fint väder iaf, nej men vet inte riktigt vad jag ska skriva... 
Vad tycker ni om jag skulle ha en frågestund? :P 
 
 
 
Chaaao! 

Kommentarer

Postat av: LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus

Publicerad 2012-07-30 19:37:34

Shuue! allt bra med dig? :)

Svar: Halloj! Jo det rullar på! :) Med dig? :)
Skruttiss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela