Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

40 fest!

Publicerad 2012-06-09 16:20:14 i Allmänt,

Tjahopp!
Kom typ nyss in från garaget. Meckat moppe. Eller snarare bytt styre :D
Käkar banan och dunkar Newkid - Baby? Och ska snart på 40 års fest hos "grannen"
Imorgon blir det klassresa. Ska till örebro och bada. Blir lite sådär kul menmen...
Idag var familjen i stan på Biltema och köpte saker till moppen och så åt vi på Ikea<333333333
Och så tog vi kort till ID kort på expert. Blev inte så fin om jag får säga det själv men då vet polisen att det är jag iaf, för det stämmer ju liksom.
På tisdag är det avslutning. Vill verkligen inte! Adjö Västerfärnebo!
Nu måste jag dra! ;*

Kommentarer

Postat av: Tova

Publicerad 2012-06-09 20:49:45

Åh måste se bilden! :D btw, du blir Juh visst fin på bilder ;O

Du kmr bo hos mig i sommar tycker ja :D

Postat av: Skruttis

Publicerad 2012-06-17 23:58:50

Klart du får se bilden!

Alltid du och jag Tova! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela