Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

Moppen skulle helst vart klar i förrgår...

Publicerad 2012-06-27 15:34:38 i Allmänt,

Sitter och chattar med lite kompisar och tänker och tänker... På min 15 års dag, den kommer bli toppen! 
Och jag är så nervös över när jag ska köra moppe på teorin. Jag kommer säkert inte känna någon... :/ men men det är bara två dager, så jag hoppas och tror att jag kommer klara mig ;)
 
Laddar ner böcker till mamma. Hon har bett om det i dagar nu som jag förhoppningsvis får klart idag :]
 
 
Fixa lite med kaninerna måste jag med. Hon är en riktig tjockis nu så hoppas ungarna kommer snart! <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela