Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

Trött tjej här.

Publicerad 2012-06-27 00:29:44 i Allmänt,

Sov hos Camilla inatt. Sen åker vi hem till mig på dan typ vid 14. Vi städade lite typ och vid 18 så kom vi på att vi ville med till Säter. Vi drog hem till henne med min RÄSERMAMMA (:*) och drog senare med deras Skruttelilitt bil som är så bra! Jag menar det den är bra! Kommer fram till Säter efter typ 100 år kändes det som. Väl framme så gick vi och kollade på loppis borden, men jag hittade inget, tur som var, då sparade man lite extra pengar till Moppen/Crossen. Hemma nu iaf. Ska snart lägga mig och sova så jag orkar plugga på moppe"kortet". Men det är ju mycket tveksamt...

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2012-07-27 23:57:52

FINASTE LINNÉA!!! <3

Svar: Åh, du är söt Frida! <33
Skruttiss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela