Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

Puckon....

Publicerad 2012-06-20 23:55:07 i Allmänt,

Nu var det väldigt längesen jag bloggade. Har inte orkat, har vart ganske nere för flera olika orsaker. Om du läser detta och vet att det handlar om dig, TA ÅT DIG och fundera!
Jag är så himla trött på allt på denna jord. Jag som trodde jag hadde dig ett tag, nej då du tar en annan. Så är det alltid!
Och du mär du inte lyssnar på mig, snart drar jag från denna planet och lever vidare med alla andra som finns där uppe som bryr sig om mig som du absolut inte gör! Fan!
Aja du schnyggingen som jag absolut älskar på något sätt. Snälla du, snälla, du vet precis vad jag pratar om!
Blir så himla rädd när jag ser denhär. Att livet kan ta slut på mindre än en minut, och alltid inte på de bästa sätten heller. Hon blev bara 14. Men resten hör ni i låten. Det är en tankeåterställare!

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=n5RZlVBH-eQ&NR=1

Ska kanske berätta lite vad jag har gjord de senaste dagarna.
Jag har ridit
Vart med kompisar
Städat på gammla ridskolan Rutbo till en gratis ridlektion
Städat rummet
Meckat moppe
Mm.
Mejram (kaninen) Hon rymde från uteburen för någon dag sen, Inte bra! Men fick tag på henne :')
Fick en idée för någon dag sen att jag har det ganska bra och jag är bäst! Den som inte vill ha mig är jäkla puckon, jag är bäst i hela världen... Nej det var inte idén, men att jag ska bli jätte bra på något men vet inte riktigt vad ^^
Nu orkar jag inte skriva mer och om vad vet jag inte heller, så puss breee! 

Kommentarer

Postat av: Tova ;*

Publicerad 2012-06-23 14:39:52

Är det den jag tror det är? <3
Älskar dig så sjukt mkt Linnea. Dör du dör jag <3
Vi måste vara snaart ;O typ år sen vi sågs :/
Söt du är ;)
;*<333333333333
Btw, du är bäst på att vara den Linnea jag älskar!

Svar: Det är det du tror tror jag...<3Älskar dig mest Tova! Vad söt du är! :')<3
Absolut, saknar dig så mycket!

Du gör mig så himla glad Tova! Du är den enda Tova jag älskar!
Skruttiss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela