Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

Alla duger men....

Publicerad 2012-05-29 21:20:34 i Allmänt,

Sitter blöt och ny duschad. (misstolka inte!)
Jag och Tova tävlade om vem som duschade snabbast. Asså hon hemme och henne och jag hemma hos mig. Bara för att vi skulle få duschen gjord...  hon vann, med typ 2 minuter :/  Men nu är det gjort, ren och fin! :D
Mamma hade Zumba idag i skolan för klassen. Jag stod där framme med henne, det var nog det pinsamaste jag gjort i hela mitt liv! Men kul ändå!
Efter så kommer man hem, slänger på sig ridkläderna ( nya ridbyxorna satt som en scmek! (kolla inte stavningen tack! ) ) ;) Och snygga är det med! :D::DD:D
Kommer hem och äter något gott kött som pappa tillagat. Sätter mig vid datan, och sen är man fast! Så himla drygt! Det är ju som en drog... Men jag är inte beroende! Eller? ;)
Ska snart ut till mina älskade liv utanför fönstret och mata, pussa & säga godnatt.
På Fredag drar jag och min underbara klass säkert alla andra med till Ekeby och kolla på skolan och visa vilka vi är så de vet vilka de kommer mucka med nästa år!
Mobba inte bilden, OKEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela