Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

Grattis! :D

Publicerad 2012-05-15 21:58:29 i Allmänt,

Skoldagen var ett rent helvete typ. Vaknade imorrse med sjukt ont i nacken. Kunde inte resa mig upp ur sängen...
Skulle redovisa på Engelskan. Gick relativt bra. Var först ut, skönt att ha det gjort!
Hem efter skolan och byta om och hoppa in i bilen och vidare till Västerås på kalas. Min kusin blev 21 år. Grattis! :D
Trevligt folk och mys!
Kom hem och ut till ninisarna. Så söta! :'D
In och hitta kläder till discot imorgon. Vet inte riktigt vad det blir ^^
Alla andra sitter och glor på hockey, riktiga tråkmonsar!
Puss på er Sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela