Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

Hippelohoppphopp

Publicerad 2012-05-10 21:11:22 i Allmänt,

Jahapp då var det dags att blogga igen då ;)
Har haft så mycket att göra så glömt bort det helt enkelt..
Idag så cyklae jag och Camilla till bussen i Ransta, och hem såklart i regnet ;) 1,4 mil sammanlagt.
Vart på möte i Sala om disco för 7:or, klockan 18.
Känner mig ganska duktig, har nästan tränat alla dagar den här veckan förutom den här, men jag cyklade ju, så jag har ju rört mig iaf :]]
Sitter och försöker plugga historia, men det går åt helvete! Så jäkla konstig läxa, ska skriva om ett helt häfte med egna ord. Aja, måste göras...
Engelskan kan jag typ, ska redovisa på måndag/tisdag. Lite nervös men kommer nog gå bra...
På lördag är det träning inför konfirmationen och nästa lördag konfirmerar jag mig, helt sjukt vad tiden går!
Imorgon kommer Malins barn hit så jag blir en liten barnvakt. Mamma, pappa och Malin ska typ ut ett tag.
Men nu försvann allt från huvudet vad jag skulle skriva så puss på er alla Puckon :***<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela