Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

Don´´t cry just say fuck you and smile

Publicerad 2012-11-13 20:24:01 i Allmänt,

hejru! 
Fått mycket me ändå inget gjort. 
Tagit hand om Dompan hela helgen. 
Vart sjuk i dag och igår. 
Men ska till skolan imorgon. 
Åkte med mamma till Västerås idag, var inte så farligt sjuk idag, bara litelite ont i huvudet, men halsen är värre. 
Men köpte iaf ett par nya byxor, svarta, två tunnor som jag ska ha hö och spån i till kaninerna, en ny datorväska. Men det var inte det ända bara e vi fick gjort. Vi hämtade ut Adrians spel, kollade på garderober tills vi flyttar, hittade en till superpris! Storhandlade, hälsade på älskade moster, besiktade bilen och slängde massor med skräp på återbruket. Killen på besiktningen var sjukt söt! Och han pratade med mig!!!!! Shiiiiit! :* 
 
Klippte mig i förrgår med! Ganska nöjd iaf. :) 
 
Snart ska jag flytta, fattar inte riktigt att jag ska flytta från mitt barndoms hem. Menmen, ska bli lite skönt att komma in lite närmare till stan, kompisar, och skolan. Men kommer alltid att vara ett bondebarn i hjärtat! Ska ut på landet när jag gått ut gymnasiet. 
 
Vi köpte glögg idag så nu blir det glögg drickning på schemat. 
 
Den personen som är värd dina tårar, skulle aldrig få dig att gråta
Men när du ändå gråter håll huvet högt..
så inte dina tårar sjunker lika lågt som
personen som fick dig till tårar..
 

Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela