Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

Fuck my life

Publicerad 2012-11-24 21:33:22 i Allmänt,

Att just du skulle krossa mina drömmar var jag inte beredd på.
Nu går livet ner i sin svacka igen.
Allting rann bara över kanten.
Jag vill få mitt liv att rulla på.
När jag förlorade han för ett tag i omgångar så tog allt stopp.
Jag slutade leva.
Jag vill knappt leva längre.
Tänkt ta mitt liv många gånger.
 
Men inte vågat.
Tänk om jag kunde bli smal, vara vacker som alla andra som duger.
Då skulle jag inte ha några problem med allt annat.
Men när det ända man går och tänker på är vad killar och andra människor i huvudtaget tänker om än, så funkar inte allt annat. 
Skolan går åt helvete.
Hoppas ni saknar mig när min glöd tar slut.
 
Ja leendet på mina läppar kanske inte jämt är fejk men ofta.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela