Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

L.Y.C.K.L.I.G

Publicerad 2012-11-01 22:34:51 i Allmänt,

Hej Alla Fina!
 
Min dag idag har vart tipptopp!
Jag mamma och Adrian har vart i Västerås och lämnat färg till moster, fixat en hylla till kylen, shoppat och handlat.
Bilder kommer imorgon på de nya inverterade sakerna. Och även på det jag handlade i förrgår.
 
Imorgon ska jag hem till mormor och morfar under dagen, ska bli mysigt! 
 
är sjuktsugen på att börja rida igen vilket jag hoppas på att jag kommer börja göra! Iiiii längtar verkligen tills jag får sitta på hästryggen och känna mig hel igen på något sätt.
 

Ska bli ganska skönt att flytta, men som sagt det är ett tag kvar :( Kommer sakna det här med, men mysig med en "nystart". Hehheh.
 
 
 
 

Nu ska jag nog lägga mig. Puss och kram era gulliga varelser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela