Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

jaha, hur ska detta gå?

Publicerad 2012-09-10 18:31:00 i Allmänt,

Hejhej, sjukligen sjlv som skriver.
Vaknade ca 4 minuter innan bussen gick. Slängde på mig nå kläder, åt ingen frukost, och hopp in i bilen sa det bah,  och fort gick det. Kommer till Ranstaby, och bussen har precis åkt förbi busshållsplatsen. Åker bakom den så hoppar jag på på ett annat ställer bara, så var det problemet löst.
Kommer till skolan. Var med på svenskan och biologin, kännde att jag inte mådde så bra, så jag ringde till Christer och frågade om jag fick komma dit, vilket jag fick. Så har vart där hela dagen och sovit på hanns soffa. Sen gick Krippa med mig till bussen och sa hejdå. In till Ransta, hoppade av där, in och sa hej till morbror min. Mamma kommer och hämtar mig. Åt min "frukost" när jag kom hem. Har ju varken ätit någon frukost eller lunch idag. Vilket var mycket gott. Nu sitter jag och snorar och har mig. Ska snart ringa mormor och prata lite med henne.
 
L.Y.C.K.L.I.G

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela