Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

Puss

Publicerad 2012-09-09 21:47:25 i Allmänt,

Heeeeej!
Den här helgen har klart vart den bästa helgen ever!
Så himla lycklig!
Och alla är så himla snälla och älskar er allihopa!
Kan berätta lite vad vi gjort borta på Rävnä. Vi har gått en kamratbana i lag, ledarlaget och konfirmandlaget.
Vi ledare vann! :D
Men de är inte allt, heheh, vi firade mässa ute i "skogen" med facklor och brasa, ur mysigt!
ätit god mat, lekt lekar, sovit, och bah chillat. älskar a´t! :')
Ville verkligen inte hem, menmen nu sitter jag här vid skrivbordet.
Åkte hem till Camilla typ på engång efter jag kommit hem, för våran varmvattenberedare har gått typ sönder, så lånade deras dusch, haha mycket tack till det Carlsberg!
 
Nu har jag sätdat lite på mitt rum och tänker lite på vad jag ska ha för kläder imorgon, supersvårt!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: SannahBanan<3

Publicerad 2012-09-10 11:30:43

Åhh ni är så söta! <3 det var underbart!<3

Svar: Vad söt DU är! Vill verkligen leva om allt!!<3
Skruttiss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela