Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

Rubrik saknas döhuvuden

Publicerad 2012-09-06 19:53:35 i Allmänt,

Hej du som läser!
Skolan idag var ganska bra. Fattade något iaf på No lektionen för första gången och kände även på någon annan lektion att jag var kreativ.
Nu pirrar det i mig som 17 till lägret, det ska bli så jävla kul, som jag somsagt sagt 100900 billjoner gånger innan. hahah
Har precis gjort biologi läxan, kan ni tänka er?! Nejdå, gör läxorna men det är väldigt tråkigt när man fattar nada.
 
Imorgon har vi idrott, någon jäkla skit lektion helt enkelt kommer det bli. Typiskt!
 
Fixade och donade ute hos kaninerna, mina pinglor är så himla fina! puss på er! :*
 
How do I know? heh? :0 be clearer what you want.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela