Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

Tjabaa!

Publicerad 2012-09-04 21:49:50 i Allmänt,

Blir ett kort inlägg!
Somsagt har jag bytt skola efter lovet till Ekeby i Sala. Trodde det skulle vara skit, men är toppenbra typ. Ett minus är att jag fick underskåp, när man har underskåp så kan man få en skåpdörr uppslagen i huvudet på en. Vilket jag fick idag = bula.com, mitt i pannan.
Min egelska lärare är hur bra som helst, man pinar sig inte igenom lektionerna längre utan skrattar sig igenom de.
På Fredag ska jag på konfirmandläger som assistent, längtar så jag håller på att spricka.
Vi har fått i uppgift att ragga lite konfirmander, jag har lyckats, 2 st på en dag, stolt!
Ska fixa mig inför källen nu! Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela