Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

Urk på Burk

Publicerad 2012-09-24 20:00:36 i Allmänt,

Tjingeling! 
 
Åkte hem tidigare från skolan idag för hade så innihelvete ont i magen. Sög ju typ as mycket! 
Och från SO:n så låste läraren mig och 2 andra ute, vi kom 2 minuter innan lektionen började, kände på dörren, knackade, men ingen öppnade på 10 minuter så vi gick. Så nu får man frånvaro pågrundav läraren, nått som INTE står rätt till! 
Aja, nu så har jag tankat min röda pärla ute på gården för jag trodde det var problemet till att den inte startade, men nej det var batteriet... -.-' 
 
Hjälpte mamma med att måla väggarna i tv-rummet. Känner mig stolt! hihihoo
 
Hoppas på att dageeeeen imorgon blir bra, inget specielt som ska hända men det är ju alltid kul om en dag blir bra liksom! 
 
FUCK! Kom på nu arr jag har spanska glosor tills imorgon! Ah hooooj på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela