Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

Woopwoop!

Publicerad 2012-09-28 23:11:20 i Allmänt,

Hej alla trötta! 
Skaffade Spotify Premium idag, typ överlycklig tjej! :D 
 
Nu så taggar vi till nattvandring imorgon. Snacka om att en trött tjej kommer komma hem på söndag, hhahaha, men kul ska det bli, längtar som feeeen! :* + att man får träffa en massa mysigt och det bästa människorna i världen! 
(så lägga sig i tid skulle ju inte vart fel, vilket redan är försent..) 
 
Satt tidigare ikväll och målade naglarna och så kom jag på precis när jag målat naglarna att jag var kissnödig, gissa hur det gick? Jo jag gick superkissnödig i typ 2 år... kändes som det iaf... 
 
Mina söta kaniner är så söta, ville bara säga det ^^ 
 
Asså jag vet inte vad jag ska blogga om, eller det har jag aldrig egenterligen vetat, men skriver nått gör jag ju... Aja, får väll hitta på något skoj! 
 
Hade matteprov och spanskaredovisning idag. Spanskaredovisningen gick bra, men matteprovet vettifan, nu är det gjort iaf så får man se senare någongång vad resultatet blev, hoppas på fullpott, vilket jag inte vet att jag kommer få ;) 
 
Nu ska jag gå och lägga mig, måste ju orka med att gå i skogen hela natten imorgon. Fattar inte att jag vågar åka med, jag går ju inte själv, men ändå, det är mörkt, vilket jag är superrädd för! SÅ HOPPAS VERKLIGEN INGEN KOMMER SKRäääääMA MIG! 
Men innan jag ska sova ska jag bara ge de tre tokiga krabaterna i familjen mat! 
 
Hat gött människor! 
 
Puzzzzizar från mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela