Skruttiss

Skruttiss.blogg.se

May. 29, 2013

Publicerad 2013-05-29 21:07:42 i Allmänt,

Jag kom precis på att jag är världens lyckligaste iaf ett tag, tills jag kommer på något sämre att tänka på ;)
Nej men jag har världens bästa vän! Madde, om jag inte hittat dig här hade jag fan tagit livet av mig! Vi kan göra så mycket tillsammans, skratta, gråta vad fan som helst! Inge riktigt vad som helst kanske haha, så långt ska vi inte gå ;)

Just nu ligger jag i min säng och typ chillar och lyssnar på musik! Skönt! Ska snart gå upp och vara lite social med Pappa och Adrian.

Slutar fan 9:an snart! Det ska fan bli as skönt! Edströmska här kommer jag! Tjoho!

Haha skulle gå ur en epa i lördagsnatten, så ramlade jag ur den och vred typ om foten så jag hoppar på kryckor! Jag är så inihelvete klantig! 😉

DU❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Skruttiss

Heej! Vad kul att just du kikar in på min blogg! Jag är en tjej på femton år. Går på Ekebyskolan i årskurs 9. Snart är det gymnasieval och jag tänkte gå bygg på Ösbynaturbruksgymnasium. Ska bli kul! :D Mina intressen på fritiden är att hänga med mina underbara kompisar och släckt, puss på mina söta djur och köra på mina mekaniska heeestar. Hoppas ni gillar den! Puss! :*

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela